Zozketaren zenbaki sariduna

San Sebastian egunean burutu zen ONCE zozketarekin batera, gure ikasleek Candanchura egingo duten irteeraren zozketaren zenbakia atera zen.
ONCEk burututako zozketan irtendako zenbakiaren azken 4 zifrak hartuta, 8.785 zenbakia dugu saridun.
Zorionekoak izan bazarete, jarri gurekin harremanetan 943 89 93 35 zenbakian.

Drogomenpekotasun eta adikzioen prebentziorako saioak

Gure ikasleak, maila guztietan, DBH1 etik 2.BATXILERGOra Drogomenpekotasun prebentzioa eta arriskuak murrizteari buruzko prestakuntza jasotzen ari dira Hazkundetik. Hilabete guztian zehar Hazkundeko adituak gure ikasleekin lanketa sakona egiten ari dira gaiari guruz.

DBH1eko ikasleekin Azpeitiako Kiroldegian

DBH1eko ikasleekin, Gorputz Hezkuntzako mintegiak antolatuta, Azpeitiako Kiroldegian izan gara urtero bezala eskaladako irteeratxo bat egiten. Gipuzkoako Mendi Federazioko profesionalek zuzendutako ikastarotxo bat jaso dute gazteek eta ikeragarri gustora jardun dira ibilbide ezberdinak gainditzeko saiakeran.

Zuhaiztietara irteera DBH 4-ko ikasleak

Euskal industrializazioaren sorrerakin lotuta, Zuhaiztieta (La Arboleda) inguruan, egon ziren meategiak ikustera joanda DBH 4.mailako ikasleak. Meategi haietako burdinak nolako garrantzia izan zuten euskal industrian eta bertako langileen lan eta bizitza baldintzak nolakoak izan ziren ere ikasi ahal izan dute.

DBH3-ko Robotikako ikasleak Tabakaleran

Atzo, Urtarrilak 10, DBH-3ko Robotika ikasgaiko ikasleak Tabakalerako MediaLab tailerretan parte hartu zuten. "Konektatzen" eta "Game on" tailerrak egin zituzten. Oso ondo pasa zuten eta ea hurrengo urtean berriz errepikatzeko aukera daukagun.