MAHAI-INGURUA, ERASMUS PLUSek antolatua, DINAMo gunean

• 2021/03/26 |

UROLA IKASTOLA BHIko IKASLEAK AMETS ARZALLUZekin MAHAI-INGURUAn, MIÑAN KRONIKA LIBURUAREN GAINEAN HIZKETAN

Erasmus plus Europa mailako hezkuntza sustatzeko programan parte hartzen du UROLA IKASTOLA BHIk. Gure proiektuak Food for Thought: a European Recipe Book for Migrant Inclusion (“Hausnartzeko gaia: Migrarien Inklusioa Bideratzeko Europar Errezeta Liburua” bezala itzul daiteke) du izena, eta migrarien inklusioa lantzen du Polonia, Finlandia eta Siziliako beste hiru ikastetxeekin batera.
Azpeitiko UROLA IKASTOLA BHI bizi garen gizartearen ispilu da, hark bezala aniztasun handikoa. Lau kontinentetako ikasleak dauzkagu.  Hasi Georgiatik eta Mauritaniara, Boliviatik Pakistaneriano, jatorri ezberdinetako ikasleak ikasten dute batera gurean. Dozenatik gora herritatik Euskal Herrira etorriak. Horregatik lantzen dugu migrari izatearen esperientzia. Bizilekua aldatu duen pertsonaren figura lantzen saiatzen gara, haien errealitatea hurbiltzen gainontzeko ikasleei. Iragan abenduan gure ikasle migrarien egiazko testigantzak jaso genituen, eta ikasgela guztietan irakurri eta komentatu ziren. Orain berriz, Amets Arzalluz eta Ibrahima Balderen artean ondutako Miñan kronika liburuaren irkakurketa borobiltzeko, egiletako batekin mahai-ingurua ospatu zuten 50 bat ikaslek Azpeitiko Dinamo aretoan.

Eta oso ederra izan zen!

Ikusi argazkiak.